Life.hr nudi Vam zanimljive proizvode za zdravlje i ljepotu! Več strank nam je ukazalo svoje povjerenje
  • info@life.hr

    za besplatnu pomoć

  • BESPLATNA DOSTAVA

    Za narudžbe iznad 500,00 Kn!

Košarica

Tvoja košarica je prazna. Dodaj nešto! ;)

11.11.2015 | Članci, Mršavljenje

Mršavimo na zdrav način

Ako želite izgubiti suvišne kilograme nije potrebno gladovati, odnosno da budemo specifični, dok mršavite ne smijete se izgladnjivati!

Provjerite naše isprobane i praktične savjete koji će vam na jednostavan način pomoći da mršavljenje ipak ne postane mučenje kao što to većina ljudi misli.

  1. Postavite si malene no opipljive ciljeve. Ako će ciljevi biti previsoki, nikuda nećete stići, zato neka mršavljenje postane proces koji slijedite korak po korakom.
  2. Razmišljajte praktično. Budite praktični kada započinjete s mršavljenim jer mršavljenje nije povezano s velikim financijskim ulogom. Koristite stepenice umjesto da se vozite dizalom ili automobil parkirajte na udaljenijem mjestu na parkiralištu umjesto da ga parkirate tik pred ulazom u zgradu.
  3. Umjesto tradicionalna tri obroka dnevno jedite samo kada ste uistinu gladni, jedite ono što zaista volite no ipak se pobrinite da ta hrana bude zdrava.
  4. Izbjegavajte ispijanje kave nakon 16:30 sati kako biste bili dovoljno umorni kada dođe vrijeme za spavanje.
  5. Spavajte barem 7-8 sati dnevno jer će to pospješiti metabolizam.
  6. Izbjegavajte čokoladu, slastice, slani krumpir, sladoled te bilo kakvu brzu hranu.
  7. Nikada nemojte gladovati jer to zaustavlja vaš metabolizam koji ima izrazito velik utjecaj na mršavljenje.
  8. Zbog gladovanja možete i postati umorni, zbog ćete biti još više gladni i zbog čega će vaš plan mršavljenja postati u potpunosti beskoristan.
  9. Izbjegavajte napitke koji sadrže puno šećera (ako vas uhvati želja za šećerom, možete potrebu za šećerom zadovoljiti preko proizvoda Garcinia Cambogia)
  10. Jedite puno voća i povrća, posebno ako obožavate međuobroke i slastice.
  11. Pokušajte uvijek jesti “dobre ugljikohidrate” koji imaju nizak glikemijski indeks.
  12. Nikako nemojte zaboraviti na redovitu rekreaciju.
  13. Ukoliko se još niste odlučili s kojom rekreacijom ćete se baviti, za vježbanje odaberite visoko intenzivni intervalni trening.
  14. Brinite se za dovoljan unos bjelančevina u redovitim intervalima.
  15. Probajte vježbati kardio vježbu odmah ujutro kada se probudite dok još niste konzumirali nikakvu hranu.
  16. Budite se u normalnim jutarnjim satima (7:00 ili najkasnije 9:00).
  17. Svako jutro obavezno doručkujte.
  18. Pijte dovoljno vode i smanjite konzumiranje gaziranih pića, posebno onih koja sadrže puno šećera.

A sada hrabro naprijed i puno sreće na putu zdravog načina života.


Dodajte komentar