Life.hr nudi Vam zanimljive proizvode za zdravlje i ljepotu! Več 32576 strank nam je ukazalo svoje povjerenje
  • info@life.hr

    za besplatnu pomoć

  • BESPLATNA DOSTAVA

    Za narudžbe iznad 500,00 Kn!

Košarica

Tvoja košarica je prazna. Dodaj nešto! ;)

2.3.2017 | Članci, Mršavljenje, Život

NOVI TRENDOVI MRŠAVLJENJA: LOW CARB DIJETA

Postoji mnoštvo savjeta, uputa i mitova o tome kako možemo doći do vitkog stasa i dobro se osjećati u vlastitoj koži. U nastavku iznosimo nekoliko savjeta uz pomoć kojih će vaša low carb dijeta, odnosno dijeta s manje ugljikohidrata (dalje u tekstu: UH), biti uspješna. Ova je dijeta popularna i iznimno učinkovita kod sagorijevanja masti čak i dugoročno, no samo ako ćete slijediti nekoliko jednostavnih pravila. Uz to potiče i zdraviji način prehrane s minimalnim odricanjima, što označi da ćete ovu dijetu moći prakticirati praktično cijeli život.

Što je uopće dijeta s manje UH?

Dijeta s manje UH zapravo je dijeta s kojom se samo malo smanjuje unos UH. S tom dijetom nećete biti  podvrgnuti strogom odricanju što je slučaj kod na primjer ketonske dijete, zato vam neće biti problem držati je se. Prije nego što iz jelovnika u potpunosti izbacite sve UH, moram vas podsjetiti da nisu svi UH štetni. Neprocesuirani UH koji se nalaze u namirnicama kao što su povrće i voće jako su dobri za vas jer sadrže puno hranljivih tvari i vlakna. Srećom većina povrća i voća sadrži nizak udio šećera i imaju malo kalorija. Većinu UH trebali bismo pridobiti iz povrća bogatog vlaknima i voća, dok UH koje sadrže škrob, poput žita, žitnih proizvoda i krumpira, možemo konzumirati nakon intenzivnog treninga bez straha da će se odmah pretvoriti u suvišne naslage masti.

Bit dijete s niskim unosom UH je da svom tijelu osigurate dovoljnu količinu kvalitetnih bjelančevina, s jako malo ili ništa prerađenih UH i puno povrća i voća te dostatnu količinu zdravih masti. Puno ljudi griješi jer misli da konzumiranje masti nije preporučljivo i teško je povjerovati da uz konzumaciju masti gubite suvišne naslage masti. Pa ipak to je živa istina, no samo ukoliko se držite pravila: ne miješajte UH i masti, jer su u sličnom odnosu kao i voda i ulje – ne miješaju se baš najbolje (iznimka je kombiniranje masti s hranom koja sadrži malo UH i puno vlakana, kao što je na primjer zeleno povrće!).

unhealthy-diet

Moramo imati na umu da imaju stroge dijete kratkoročan učinak, jer se u većini slučajeva na kraju svake od dijeta vratimo starom načinu prehrane, dok nas dijeta kao što je low carb ustvari potiče da jedemo zdravo. Podučava nas kojim namirnicama trebamo dati prednost i koje bi trebali izbaciti iz jelovnika. Naravno, svaka dijeta je bez fizičke aktivnosti u potpunosti besmislena. Fizička aktivnost, makar i samo 20 minuta dnevno, ubrzat ćemo vam metabolizam, pomoći pri sagorijevanju masti i jačanju mišića te detoksikaciji tijela.