Life.hr nudi Vam zanimljive proizvode za zdravlje i ljepotu! Več 32576 strank nam je ukazalo svoje povjerenje
  • info@life.hr

    za besplatnu pomoć

  • BESPLATNA DOSTAVA

    Za narudžbe iznad 500,00 Kn!

Košarica

Tvoja košarica je prazna. Dodaj nešto! ;)

U slučaju kada želite iskoristiti svoje pravo odustajanja od kupovine - povrat robe ili garanciju, postupite prema slijedećim koracima:

 

1. Korak:

Na e-mail adresu info@life.si pošaljite svoj zahtjev za provedbom reklamacije. Pod pojmom reklamacija se smatra pravo odustajanja od kupovine – povrat artikala i garancija. 

Reklamacijski proces možemo pokrenuti od trenutka primitka zahtjeva za provedbu reklamacije u pisanom obliku putem e-maila ili putem klasične pošte.

Politika tvrtke ne omogućava pokretanje reklamacijskog procesa usmeno preko telefona.

 

2. Korak:

Predstavnik tvrtke će Vam poslati reklamacijski zapisnik, i to u pisanom obliku, putem elektronske ili klasične pošte (ovisno o tome na koji ste nam način poslali svoj zahtjev za reklamacijom).

 

3. Korak:

Ispunite reklamacijski zapisnik i u njemu nam čim jasnije napišite razlog reklamacije.

Prilikom obrade pojedinačnog proizvoda našoj su reklamacijskoj službi potrebni svi podaci označeni na reklamacijskom zapisniku.  U slučaju nepotpunih  podataka, ponovno ćemo Vas kontaktirati na isti način na koji ste se Vi nama obratili na početku reklamacijskog postupka što može produljiti sam proces reklamacije. 

 

4. Korak:

Reklamirani proizvod je potrebno poslati na našu adresu u istom stanju u kojem je i zaprimljen. Našim strankama sve proizvode šaljemo iz distribucijskog centra u odgovarajućem i zaštićenom pakiranju stoga Vas molimo da reklamirani proizvod na našu adresu vraćate primjereno zaštićenog. Budite pozorni na to da originalna ambalaža reklamiranog proizvoda bude u prvotnom stanju: bez naljepnica i bilo kakvih drugih oštećenja

Na vanjsku stranu zaštitne ambalaže napišite REKLAMACIJA velikim tiskanim slovima. Nismo u mogućnosti zaprimiti one pakete koji nisu označeni na odgovarajući način.

 

5. Korak:

Nakon što zaprimimo proizvod sa svom pripadajućom dokumentacijom na adresu tvrtke SONHO DE URSO LIMITED,  pregledati će ga naš reklamacijski odjel. Ovisno o sadržaju ispunjenog reklamacijskog zapisnika  i  glede na  zaključke reklamacijskog pregleda, kontaktirati će Vas predstavnik tvrtke i obavijestiti Vas o daljnjem postupku.
Svaki će se slučaj rješavati individualno, ovisno o vrsti reklamacijskog zahtjeva (odustajanje od kupovine  - povrat proizvida,  garancija). Reklamacijska služba Vam tijekom postupka može ponuditi popravljanje proizvoda ili zamjenu proizvoda.Molimo Vas da provjerite i naše opće uvjete poslovanja gdje je detaljno definirano pravo odustajanja od kupovine - povrata robe (točka 9) kao i uvjeti korištenja garancije (točka 3).

 

Važno upozorenje:

Svi ispravni proizvodi koji su vraćeni na našu adresu kao reklamacija, a na njima tijekom reklamacijskog pregleda nije otkriven nikakav nedostatak ili pogreška, biti će vraćeni kupcu na njegove troškove uz plaćanje pouzećem.

Svi proizvodi se iz našeg distribucijskog centra otpremaju u zaštitnoj ambalaži i u besprijekornom stanju. Budite pozorni na to da Vam se paket, prilikom uručenja, dostavlja bez vidljivih oštećenja. Ukoliko prilikom preuzimanja paketa primijetite vidljivo oštećenje, niste dužni preuzeti takav paket  i možete ga odbiti. O odbijanju preuzimanja oštećenog paketa nas obavezno obavijestite. Morate razumjeti da tvrtka SONHO DE URSO LIMITED ne može preuzeti odgovornost za oštećenja na paketu 24 sata nakon dostave.